Zdielaj s kamošmi

Letenkový špecialista

Forma spolupráce

TPP

Lokalita

Bratislava, Zvolen, Homeoffice

Mzda

od 1300 € (v závislosti od rozsahu splnenia požiadaviek na zamestnanca a lokality) + variabilné odmeny

Zdielaj s kamošmi

Koho hľadáme?

Hľadáme nadšených cestovateľov, ktorí radi cestujú (aj prstom po mape), čítajú a sledujú všetko o cestovaní, o destináciach a s radosťou rozdávajú svoje cestovateľské skúsenosti, pomáhajú svojím kamarátom s organizovaním výletov a dovoleniek a chceli by sa rozdávaniu skúseností venovať aj profesionálne.

Naučíme Ťa všetky tipy a triky s letenkami a ostatnými produktami. Naučíme Ťa, kde nájdeš najlacnejšiu letenku, ako ju zarezervuješ, ako si ju poistíš, ako nakombinuješ najlacnejšie lety s rôznymi leteckými spoločnosťami tak, aby si našiel tú najlacnejšiu možnosť letu kdekoľvek si len zmyslíš.

Do nášho tímu na oddelní zákazníckeho servisu pre slovenský a český trh hľadáme šikovných kolegov alebo kolegyne, ktorí vedia uplatniť svoju výrečnosť pri telefonických požiadavkách našich zákazníkov, nezaskočí ich ani otázka, či sa zmestí slon do Airbusu A380, a radi pomôžu nájsť v každej situácii riešenie. Navyše ťa naučíme triky, ktoré budeš vedieť použiť aj pre svoju vášeň cestovať.
Ak ťa teší, keď dokážeš druhým dobre poradiť, bude táto práca pre teba „to pravé orechové“.

Preferujeme kandidátov/ky s možnosťou práce „on-site“ v našich priestoroch v Bratislave/Zvolene. Pokiaľ však preferuješ prácu z domu a máš potrebné skúsenosti a zručnosti, neváhaj sa nám ozvať tiež. Aj v tomto prípade (práca z domu) je však nutné rátať s niekoľkotýždňovým/niekoľkomesačným školiacim procesom osobne v BA/ZV (formou týždňových služobných ciest).

Čo bude tvojou úlohou?

  • komunikácia s klientmi a leteckými spoločnosťami – cez telefón a e-mail
  • spracovanie a vybavenie požiadaviek klientov ohľadom ich vysnívaných leteniek
  • rezervácia leteniek prostredníctvom rezervačných systémov a ich následná kontrola
  • aktívny predaj doplnkových produktov a služieb k letenkám
  • pomoc klientom pri ich cestách a pri rôznych vzniknutých situáciach
  • komunikácia a spolupráca s ostatnými oddeleniami

Určite nám napíš, ak:

  • máš minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou
  • máš proklientsky prístup a k práci pristupuješ proaktívne
  • si komunikačne a organizačne zdatný
  • máš chuť profesijne rásť, učiť sa a zlepšovať procesy
  • sa chceš pridať do tímu cestovateľských nadšencov
  • pomoc druhému a zdolávanie výziev sú tvoje osobné črty
  • ti logické rozmýšľanie nerobí problém
  • ovládaš angličtinu (minimálne úroveň B2 – stredne pokročilý) alebo aj iný cudzí jazyk
  • veľkým plusom je, ak máš skúsenosť s rezervačnými systémami Galileo/Amadeus
  • príjemne nás prekvapíš, ak máš prehľad o práci vo svete leteniek a cestovnom ruchu

Naše hodnoty

  • Nepoznané je našou múzou a všetko, čo ešte nie je objavené je naša inšpirácia.

    Sme tvoriví, otvorení, kreatívni a plní energie. Chceme okolo seba ľudí, ktorých netreba vodiť za ručičku. Ktorí nečakajú pasívne na pokyny, ale sami vymyslia ako na to. Neboja sa prísť s nápadmi a povedať, ak niečo nefunguje. Nie na každú situáciu sa dá pripraviť manuál, nie na každý problém existuje jednoznačné riešenie – no my sme tvoriví a vždy niečo vymyslíme. Chceme prichádzať s jednoduchými a dobrými riešeniami, neuspokojiť sa vždy s prvým nápadom a spoločne hľadať spôsoby, ako sa veci dajú realizovať.

  • Sme ako veľká rodina. Či už ide o problém, alebo o radosť, najlepšie je zvolať k tomu veľkú rodinnú radu a buď to spolu vyriešiť, alebo sa potešiť.

    Tak ako žiadny z orgánov nedokáže v tele fungovať sám, ani my nedokážeme pracovať jeden bez druhého. Každý z nás má vo firme jednoznačnú funkciu a je pre jej chod rovnako dôležitý. Nezáleží na tom, či je vo firme dva mesiace alebo dva roky. Iba ak je každá skladačka puzzle na svojom mieste, obrázok je dokonalý. A aby všetko fungovalo, potrebujeme si navzájom vy-mieňať informácie, pomáhať si a učiť sa jeden od druhého. Ako celok vieme rásť iba tak, že budeme robiť veci spolu. Do naše rodiny patria aj naši klienti. Preto im musíme byť nápomocní aj počas ich dovolenky, či pracovnej cesty a spoločne riešiť ich problémy. Odmenou nám bude spokojný zákazník, ktorý sa bude hrdo hlásiť k našej pelikánskej rodine.

  • Úsmev by mal byť našou základnou výbavou, či už v komunikácii vo firme alebo mimo nej.

    Jeden dobre naladený kolega vie spraviť deň celému oddeleniu. Aj každé nedorozumenie sa rieši lepšie s úsmevom a v dobrej nálade. Na meetingoch sa cítime príjemne vtedy, keď pracujeme v priateľskej atmosfére, pozeráme tomu druhému do očí a prejavíme pochopenie. Rovnako aj naši klienti cítia, keď sa pri rozhovore s nimi usmievame, aj keď sa cez telefón nevidíme. „…úsmev, vie ho každé dieťa, k nemu dovedie ťa hneď…“ a my chceme navždy zostať trochu ako deti – s nadšením sa pozerať na lietadlá, snívať, byť v pohybe a skúšať nové veci, aj keby sme si pri tom mali rozbiť koleno.

  • Keď letíme nad Tokiom, nevidíme iba mesto. Vidíme obrovský dátový tok. Milióny ľudí, milióny nápadov, nové príležitosti.

    Ak chceme prinášať klientom inovatívne riešenia, nebojme sa hľadať nové spôsoby a cesty. Bavme sa o netradičných návrhoch na netradičných miestach. Pretože, iba tak vymyslíme niečo, čo ostatní objavia až zajtra.

  • Vo svojej práci chceme byť najlepší, akí vieme.

    Prácu odovzdávame vždy dokončenú, na stretnutia chodíme pripravení a ak nestíhame, radšej požiadame o predĺženie termínu. Rozmýšľame vždy dopredu a to aj za klientov. Svoju prácu robíme tak, aby sme mohli byť na seba hrdí, nie sa hanbiť. Chceme byť profesionáli, nie sa na nich iba hrať. Máme radi, keď je vo veciach poriadok. Teší nás, keď je všetko urobené tak, aby to dávalo zmysel a fungovalo najlepšie, ako sa dá. Až keď všetko do seba zapadá ako kolieska dobre skonštruovaného stroja, môžeme vzlietnuť veľmi vysoko.

  • Buďme slušní a úprimní ku kolegom, ku klientom, aj k sebe samým.

    S kolegami sa rozprávame slušne, nekričíme po sebe a ak nesúhlasíme s názormi tých druhých, dáme im to najavo bez osobných emócií. Nevypisujeme si nahnevané správy, ale snažíme sa vyriešiť situáciu osobne a s pokorou. Našu úctu si zaslúžia všetci Pelikánci, bez práce ktorých by firma nefungovala. Slušne sa správame aj ku klientom a vždy myslíme na to, že na druhej strane je človek, ktorý môže byť smutný, nervózny alebo sa bojí. Aj tu platí staré známe: pred nikým sa neponižuj, nad nikým sa nepovyšuj… Buďme rovnocennými partnermi, ktorí si vážia jeden druhého. Sme presvedčení, že inak ako slušne to nejde.

  • Nepoznané je našou múzou a všetko, čo ešte nie je objavené je naša inšpirácia.

    Sme tvoriví, otvorení, kreatívni a plní energie. Chceme okolo seba ľudí, ktorých netreba vodiť za ručičku. Ktorí nečakajú pasívne na pokyny, ale sami vymyslia ako na to. Neboja sa prísť s nápadmi a povedať, ak niečo nefunguje. Nie na každú situáciu sa dá pripraviť manuál, nie na každý problém existuje jednoznačné riešenie – no my sme tvoriví a vždy niečo vymyslíme. Chceme prichádzať s jednoduchými a dobrými riešeniami, neuspokojiť sa vždy s prvým nápadom a spoločne hľadať spôsoby, ako sa veci dajú realizovať.

  • Sme ako veľká rodina. Či už ide o problém, alebo o radosť, najlepšie je zvolať k tomu veľkú rodinnú radu a buď to spolu vyriešiť, alebo sa potešiť.

    Tak ako žiadny z orgánov nedokáže v tele fungovať sám, ani my nedokážeme pracovať jeden bez druhého. Každý z nás má vo firme jednoznačnú funkciu a je pre jej chod rovnako dôležitý. Nezáleží na tom, či je vo firme dva mesiace alebo dva roky.
    Iba ak je každá skladačka puzzle na svojom mieste, obrázok je dokonalý. A aby všetko fungovalo, potrebujeme si navzájom vy-mieňať informácie, pomáhať si a učiť sa jeden od druhého. Ako celok vieme rásť iba tak, že budeme robiť veci spolu. Do naše rodiny patria aj naši klienti. Preto im musíme byť nápomocní aj počas ich dovolenky, či pracovnej cesty a spoločne riešiť ich problémy. Odmenou nám bude spokojný zákazník, ktorý sa bude hrdo hlásiť k našej pelikánskej rodine.

  • Úsmev by mal byť našou základnou výbavou, či už v komunikácii vo firme alebo mimo nej.

    Jeden dobre naladený kolega vie spraviť deň celému oddeleniu. Aj každé nedorozumenie sa rieši lepšie s úsmevom a v dobrej nálade. Na meetingoch sa cítime príjemne vtedy, keď pracujeme v priateľskej atmosfére, pozeráme tomu druhému do očí a prejavíme pochopenie. Rovnako aj naši klienti cítia, keď sa pri rozhovore s nimi usmievame, aj keď sa cez telefón nevidíme. „…úsmev, vie ho každé dieťa, k nemu dovedie ťa hneď…“ a my chceme navždy zostať trochu ako deti – s nadšením sa pozerať na lietadlá, snívať, byť v pohybe a skúšať nové veci, aj keby sme si pri tom mali rozbiť koleno.

  • Keď letíme nad Tokiom, nevidíme iba mesto. Vidíme obrovský dátový tok. Milióny ľudí, milióny nápadov, nové príležitosti.

    Ak chceme prinášať klientom inovatívne riešenia, nebojme sa hľadať nové spôsoby a cesty. Bavme sa o netradičných návrhoch na netradičných miestach. Pretože, iba tak vymyslíme niečo, čo ostatní objavia až zajtra.

  • Vo svojej práci chceme byť najlepší, akí vieme.

    Prácu odovzdávame vždy dokončenú, na stretnutia chodíme pripravení a ak nestíhame, radšej požiadame o predĺženie termínu. Rozmýšľame vždy dopredu a to aj za klientov. Svoju prácu robíme tak, aby sme mohli byť na seba hrdí, nie sa hanbiť. Chceme byť profesionáli, nie sa na nich iba hrať. Máme radi, keď je vo veciach poriadok. Teší nás, keď je všetko urobené tak, aby to dávalo zmysel a fungovalo najlepšie, ako sa dá. Až keď všetko do seba zapadá ako kolieska dobre skonštruovaného stroja, môžeme vzlietnuť veľmi vysoko.

  • Buďme slušní a úprimní ku kolegom, ku klientom, aj k sebe samým.

    S kolegami sa rozprávame slušne, nekričíme po sebe a ak nesúhlasíme s názormi tých druhých, dáme im to najavo bez osobných emócií. Nevypisujeme si nahnevané správy, ale snažíme sa vyriešiť situáciu osobne a s pokorou. Našu úctu si zaslúžia všetci Pelikánci, bez práce ktorých by firma nefungovala. Slušne sa správame aj ku klientom a vždy myslíme na to, že na druhej strane je človek, ktorý môže byť smutný, nervózny alebo sa bojí. Aj tu platí staré známe: pred nikým sa neponižuj, nad nikým sa nepovyšuj… Buďme rovnocennými partnermi, ktorí si vážia jeden druhého. Sme presvedčení, že inak ako slušne to nejde.

Aké benefity ťa čakajú?

Cestovanie s Pelikánom

Ak ti v tele koluje krv cestovateľa, určite oceníš parádne zľavy na letenky, dovolenky a iné pelikánske firemné produkty.

Cestovné poistenie liečebných nákladov

Celoročné cestovné poistenie aj na tvoje súkromné cesty plne pokrýva Pelikán.

Wellbeing days

Štyri "wellbeing days" voľna navyše, ktoré môžeš využiť podľa svojej slobodnej vôle a osobných preferencií na aktivity, ktoré podporujú regeneráciu tela a mysle.

Podpora športu a zdravého životného štýlu

Členstvo v UpBalansea, online cvičenie z pohodlia domova prostredníctvom stránky InstaGYM.sk, účasť na vybraných behoch, či rôzne sezónne športové aktivity, to všetko ti pomôže k vyplaveniu endorfínov aj v tom najnáročnejšom období.

Nájdi nového kolegu

Dajde nám vedieť o šikovnom kamarátovi, známom, bratovi, sestre, že chce u nás pracovať. Ak sa ujmú, radi vás za to odmeníme.

Moderné prostredie

Skvelá atmosféra a príjemné pracovné prostredie v moderných officoch pri Dunaji a v centre Zvolena.

Rôzne zľavy

Nakúp si so zľavami vo vybraných e-shopoch.

PeliKolobežky

Využi firemné kolobežky na presuny v centre Bratislavy i Zvolena.

Pošli nám svoje CV

a staň sa novým Pelikáncom!

Spracovanie osobných údajov