Customer Care Lead

Pelikan.sk je jedna z top OTAs strednej a východnej Európy. Náš vyhľadávač každý rok nájde letenku 400 tisíc cestovateľom v 6 krajinách. Dopyt po cestovaní láme rekordy a trend ukazuje, že počet ľudí, ktorí chcú cestovať, bude stále narastať. Našou základnou mantrou je spokojný zákazník, preto chceme byť na všetko 100%-ne pripravení a to v maximálnej kvalite, s ambíciou predčiť zákaznícke očakávania  

Úroveň nášho zákazníckeho servisu sa snažíme stále posúvať vpred. Aj preto hľadáme do tímu človeka, ktorý sa bude podieľať na budovaní moderného zákazníckeho servisu a na jeho ďalšom tvarovaní a rozvoji. Moderného lídra, ktorý dokáže svojich ľudí motivovať k čo najlepším výkonom a vytvárať v tíme prostredie, ktoré zaručí napĺňanie spokojnosti našich zákazníkov

Forma spolupráce:
Plný úväzok/SZČO
Lokalita:
BA
Mzda
od 2100 EUR 
(v závislosti od rozsahu splnenia požiadaviek na zamestnanca (vzdelanie, jazykové znalosti, požadovaná prax, osobnostné predpoklady a zručnosti)
Koho hľadáme?

Do nášho tímu hľadáme moderného lídra, ktorý má skúsenosti s vedením pracovných skupín, tímov a projektov. Nebojí sa výziev, je dôsledný, trpezlivý a komunikácia, aj v čase krízy, je jeho silnou devízou.

Čo budeš u nás robiť:

podieľať sa na vytváraní nového a moderného zákazníckeho servisu, jeho systému fungovania ako aj ďalšieho rozvoja

poskytovať každodenné vedenie a riadenie zverených oblastí s cieľom zabezpečiť, aby kvalita produktov a služieb spoločnosti spĺňala alebo prekračovala očakávania interných a externých zákazníkov

dohliadať na každodennú prevádzku oddelení nastavením a využívaním efektívneho riadenia procesov a spolupráce na efektívnej infraštruktúre spoločnosti

podporovať zamestnancov k ich maximálnemu výkonu a osobnému nasadeniu

monitorovať, analyzovať a vyhodnocovať výkon v rámci a medzi oddeleniami v rôznych časových perspektívach

vytvárať priestor a podmienky pre udržateľný a atraktívny manažment ľudí: identifikácia a pridelenie ľudí, vzdelávanie, motivácia, mentoring, koučing, ďalší rozvoj ich potenciálu

zvyšovať a udržiavať spokojnosť zákazníkov a zlepšovať kladný obraz firmy na trhu a v očiach verejnosti

zodpovednosť za efektívnu komunikáciu s interným a externým zákazníkom, vrátane definovania moderného štýlu komunikácie

v rámci zlepšovacích iniciatív navrhovať a rozvíjať metodológie „problem solvingu“ a „lessons learned“

navrhovať zefektívnenia a skvalitnenia práce a procesov a príprava pracovných postupov a tvorba metodických smerníc za zverené oblasti

Určite nám napíš, ak máš:

aspoň 2 ročnú skúsenosť na vedúcej pozícii v oblasti zákazníckej starostlivosti - vedúci call centra alebo zákazníckeho servisu a skúsenosti s vedením pracovných skupín, tímov a projektov

manažérske skúsenosti s vedením ľudí, koučovaním, mentoringom

výborné komunikačné schopnosti

prozákaznícky a proaktívny prístup

analytické zručnosti a schopnosť riešiť náročné situácie a problémy

pro-go a inšpiratívny prístup ku každodennému ako aj dlhodobému dianiu

výbornú znalosť anglického jazyka, iné cudzie jazyky sú výhodou

skúsenosť s prácou v cestovnom ruchu - je vítaná

Kto sme

Východniari, Bystričania, Blaváci aj Moravania, Maďari i Poliaci,
Nájdete nás v bratislavskej Eurovei, vo Zvolene, či na home office pri práci.
Čo nás ženie každé ráno do firmy?
Predsa super robota a naši kolegovia parádni!

TVORÍME

Pelikán je vždy o malý krok vpred, sme inovatívni, plný nápadov – ako celý net. Nečakáme na podnety Patrika či Táni, sami sme kreatívni a nápadmi mladí.

SPOLU

Ty urobíš toto, ja zas iné, informácie si potom vymeníme. Jeden za všetkých a všetci za jedného – to je heslo D´- Artagnana. Spoluprácou ľudí nech je aj tá naša firma známa.

S ÚSMEVOM

S úsmevom vždy ďalej zájdeš – vraví múdrosť odveká. Hnev skús skrotiť, váž si každý iný názor zákazníka – človeka. Nie vždy každý problém zdoláš, nevešaj však hlavu. nech ti pery zjasní úsmev, maj i drzosť zdravú.

INOVATÍVNE

Vecí nové, tie nás bavia, stereotypu nás vždy zbavia, Ak máš hlavu plnú nápadov a nuda nie je nič pre teba, už teraz si k nám zapadol, šikovných ľudí je vždy potreba. Každý deň je nová šanca na zlepšenie, stačí len to správne chcenie.

SLUŠNE

Sme profesionáli, to je jasné, zvládame viacero úloh súčasne, Vždy však slušne a poctivo, či si klient či kolega, To je naša alfa a omega.

PORIADNE

Chyby sa v neporiadku množia – taká je pravda Božia. Poriadok mať v práci i v súkromí – túto hodnotu podporujeme i my. Ak ťa riadna práca nudí – nepatríš k nám. Pelikán chce skvelých ľudí!

Čo ti ponúkame

Podpora pre športovcov

Beh, tenis, bedminton, volejbal,… Podporíme každého zanieteného športovca, uhradíme štartovné a zabezpečíme kvalitné športové oblečko.

Chutné stredy

V zime čajíky, citróny a vitamíny. Na jar jablká, pomaranče či banány. V lete nanuky, melóny, malinovky a na jeseň odbúravame únavu čerstvými limonádami a bylinkami.

Napíš nám!

ak Ti v tele koluje krv cestovateľa, určite oceníš parádne zľavy na letenky, dovolenky a iné pelikánske firemné produkty

multisport karta Ti pomôže k vyplaveniu endorfínov, ale tiež si vďaka nej môžeš dopriať relax

ponúkneme ti rôzne druhy vzdelávania, a ak si šikovný a ambiciózny, tak aj odborný a kariérny rast

na presun centrom Zvolena môžeš využiť naše elektrokolobežky

no dress code - aby si sa cítil pohodlne celý deň

chutné/fresh stredy

budú ťa čakať nezabudnuteľné teambuildingy a rôzne eventy

sme aj dog friendly, takže na chodbe okrem pozdravu kolegom a small talku môžeš určite poškrabkať týchto štvornohých kamošov

  • sem presuň svoj životopis a motivačný list
insta

Pelikán na instagrame