Konštruktívny kritik, inovátor, sčasti analytik, sčasti nebojácný hrdina. Si to TY? Performance = výsledky. Hľadáme parťáka do data-driven kolektívu, ktorý vždy vymyslí ako posúvať (nielen svoje) limity a bude rozmýšľať 3 ťahy pred konkurenciou ako Kasparov proti Deep Blue. Krajiny, v ktorých pôsobíme si si už naštudoval/a, a vieš, že ďalšie musia pribudnúť, a to aj vďaka tebe!
Do nášho marketingového tímu hľadáme človeka s nadšením pre PPC projekty.
Čo bude tvojou úlohou?
- výroba PPC kampaní v spolupráci s PPC tímom, analýza výsledkov kampaní a navrhovanie next steps na základe výsledkov
- sledovanie čerpania PPC budgetu a aktuálneho dosahovania cieľov
- optimalizácia budgetu a ROI naprieč krajinami a PPC kanálmi
- podieľanie sa na tvorbe expanznej stratégie na nové trhy
- zavádzanie inovácií a nových postupov
- autobidding a automatizácia
- benchmarking s konkurenciou a identifikácia slabých stránok kampaní
- monitoring kampaní pomocou Google Analytics, nástrojov jednotlivých reklamných platforiem a BI nástrojov
- remarketing, programmatic
- správa PPC kampaní v Google Ads, Sklik, Bing vo viacerých krajinách
- pravidelný reporting a analýza výsledkov kampaní
Určite nám napíš, ak:
- min. 3 roky praxe so správou PPC kampaní
- anglický jazyk (B2), výhodou je každý ďalší jazyk: nemecký jazyk, český jazyk, maďarský jazyk, poľský jazyk
- Excel – pokročilý
- analytické a logické myslenie
- proaktívny prístup
- Data Driven
- sebestačnosť
- zodpovednosť
- schopnosť viesť ľudí a delegovať čiastkové úlohy
- zmysel pre prioritizáciu úloh
- zmysel pre detail
- schopnosť identifikovať problém a navrhnúť riešenie