Hľadáme nadšených cestovateľov, ktorí radi cestujú (aj prstom po mape), čítajú a sledujú všetko o cestovaní, o destináciach a s radosťou rozdávajú svoje cestovateľské skúsenosti, pomáhajú svojím kamarátom s organizovaním výletov a dovoleniek a chceli by sa rozdávaniu skúseností venovať aj profesionálne.
Naučíme Ťa všetky tipy a triky s letenkami a ostatnými produktami. Naučíme Ťa, kde nájdeš najlacnejšiu letenku, ako ju zarezervuješ, ako si ju poistíš, ako nakombinuješ najlacnejšie lety s rôznymi leteckými spoločnosťami tak, aby si našiel tú najlacnejšiu možnosť letu kdekoľvek si len zmyslíš.
Do nášho tímu na oddelní zákazníckeho servisu pre slovenský a český trh hľadáme šikovných kolegov alebo kolegyne, ktorí vedia uplatniť svoju výrečnosť pri telefonických požiadavkách našich zákazníkov, nezaskočí ich ani otázka, či sa zmestí slon do Airbusu A380, a radi pomôžu nájsť v každej situácii riešenie. Navyše ťa naučíme triky, ktoré budeš vedieť použiť aj pre svoju vášeň cestovať.
Ak ťa teší, keď dokážeš druhým dobre poradiť, bude táto práca pre teba „to pravé orechové“.
Preferujeme kandidátov/ky s možnosťou práce „on-site“ v našich priestoroch v Bratislave/Zvolene. Pokiaľ však preferuješ prácu z domu a máš potrebné skúsenosti a zručnosti, neváhaj sa nám ozvať tiež. Aj v tomto prípade (práca z domu) je však nutné rátať s niekoľkotýždňovým/niekoľkomesačným školiacim procesom osobne v BA/ZV (formou týždňových služobných ciest).
Čo bude tvojou úlohou?
- komunikácia s klientmi a leteckými spoločnosťami – cez telefón a e-mail
- spracovanie a vybavenie požiadaviek klientov ohľadom ich vysnívaných leteniek
- rezervácia leteniek prostredníctvom rezervačných systémov a ich následná kontrola
- aktívny predaj doplnkových produktov a služieb k letenkám
- pomoc klientom pri ich cestách a pri rôznych vzniknutých situáciach
- komunikácia a spolupráca s ostatnými oddeleniami
Určite nám napíš, ak:
- máš minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou
- máš proklientsky prístup a k práci pristupuješ proaktívne
- si komunikačne a organizačne zdatný
- máš chuť profesijne rásť, učiť sa a zlepšovať procesy
- sa chceš pridať do tímu cestovateľských nadšencov
- pomoc druhému a zdolávanie výziev sú tvoje osobné črty
- ti logické rozmýšľanie nerobí problém
- ovládaš angličtinu (minimálne úroveň B2 – stredne pokročilý) alebo aj iný cudzí jazyk
- veľkým plusom je, ak máš skúsenosť s rezervačnými systémami Galileo/Amadeus
- príjemne nás prekvapíš, ak máš prehľad o práci vo svete leteniek a cestovnom ruchu