Blogy

Londýn a Rím minulý rok očarili najviac

Blog
Zdielať

denník SME | Kolega Jozef Rybár, ktorý u nás v Pelikáne pracuje ako PR Manager na marketingovom oddelení čitateľom denníka SME prezradil, ktoré Európske destinácie preferovali naši klienti v roku 2018, prečo sa Malorka stala skokanom roka našich štatistík, ale aj to, kedy je približne ten najvhodnejší čas na kúpu letenky za veľkú mláku.

„Najväčší medziročný nárast mala určite Mallorca, takmer o 180 percent, a to vďaka cenám leteniek, ktoré boli v porovnaní s rokom 2017 pomerne nízke. Niekedy sa pohybovali aj pod úrovňou 10 eur za spiatočnú cestu“

Ak sa chcete dozvedieť ešte viac, určite odporúčame prečítať celý text redaktorky denníka SME Diany Schniererovej.

Mohlo by vás zaujímať

  • Robíme svet krajším

    Zo života firmy
    O tom, že ľudia v našej firme majú veľké srdcia, sme sa presvedčili aj pri nedávnej zbierke, ktorú sme realizovali nielen vo firme Pelikán, ale aj v našich sesterských firmách v rámci celej „Pelikán Group“, čo je viac ako 300 ľudí. V priebehu dvoch týždňov sa nám podarilo vyzbierať neuveriteľných 4 000 €, ktoré sme tento týždeň odovzdali neziskovej organizácii Červený…
  • Pelipeople – Jozef Čanecký

    Zo života firmy
    Jožko Čanecký prišiel do Pelikána prvýkrát v roku 2015 na Zákaznícke oddelenie✈️, kde pôsobil až do svojho odchodu v roku 2019. “Som z Liptova a chcel som sa vrátiť, čo bol aj jeden z dôvodov, pre ktorý som odišiel.” Pelikán však bol vždy jeho srdcovka🧡 a preto sa doň v roku 2021 vrátil ako full…
  • Pelipeople – Pavel Poledník

    Zo života firmy
    Súčasťou sales tímu je už dva roky aj Pavel Poledník. Pavel k nám prišiel z predajne elektra, kde pracoval ako predajca. “Pelikán sa ku mne dostal náhodou, nemal som ambíciu pracovať v cestovnom ruchu, som však veľký fanúšik letectva✈️. Odpísal som na pracovnú ponuku a som tu.” Podobne ako zvyšok sales tímu, aj Pavel pracuje…