Blogy

Cestovanie sa zastavilo. Kedy je možné stornovať zájazd?

Blog
Zdielať

trend.sk | Zatvorené letiská, rušenie leteckých liniek či zastavovanie prevádzky celých leteckých spoločností, uzatváranie hraníc… Cestovanie po svete sa v podstate zastavilo. Čo to znamená pre zájazdy od cestovných kancelárií a ich klientov? Kedy sa dá zrušiť dovolenka bez stornopoplatkov? A čo má robiť cestovná kancelária a čo jej klienti, ak sa objednaný zájazd neuskutoční, lebo do cieľovej destinácie sa v naplánovanom termíne už nedá dostať?

Ak sa chcete o tejto téme dozvedieť viac, určite odporúčame prečítať si celý článok z dielne redaktorov webového portálu trend.sk.

Mohlo by vás zaujímať

  • Pelipeople – Jozef Čanecký

    Zo života firmy
    Jožko Čanecký prišiel do Pelikána prvýkrát v roku 2015 na Zákaznícke oddelenie✈️, kde pôsobil až do svojho odchodu v roku 2019. “Som z Liptova a chcel som sa vrátiť, čo bol aj jeden z dôvodov, pre ktorý som odišiel.” Pelikán však bol vždy jeho srdcovka🧡 a preto sa doň v roku 2021 vrátil ako full…
  • Pelipeople – Pavel Poledník

    Zo života firmy
    Súčasťou sales tímu je už dva roky aj Pavel Poledník. Pavel k nám prišiel z predajne elektra, kde pracoval ako predajca. “Pelikán sa ku mne dostal náhodou, nemal som ambíciu pracovať v cestovnom ruchu, som však veľký fanúšik letectva✈️. Odpísal som na pracovnú ponuku a som tu.” Podobne ako zvyšok sales tímu, aj Pavel pracuje…
  • PeliPeople – Roman Strehár

    Zo života firmy
    Z brigádnika na kľúčového člena tímu💪. Roman Strehár začínal v Pelikánovi brigádovať pred siedmimi rokmi ešte na strednej škole. Dnes už ako TPPčkar pôsobí na pozícii Junior Project Manager. Okrem toho sa však naplno venuje štúdiu vysokej školy v Dánsku👨‍🎓. “Nie je to najľahšie, ale zvládam to. Vyžaduje si to veľmi dobrý time management. Už teraz…