
Londýn a Rím minulý rok očarili najviac
16. January 2019
denník SME | Kolega Jozef Rybár, ktorý u nás v Pelikáne pracuje ako PR Manager na marketingovom oddelení čitateľom denníka SME prezradil, ktoré Európske destinácie preferovali naši klienti v roku 2018, prečo sa Malorka stala skokanom roka našich štatistík, ale aj to, kedy je približne ten najvhodnejší čas na kúpu letenky za veľkú mláku.
„Najväčší medziročný nárast mala určite Mallorca, takmer o 180 percent, a to vďaka cenám leteniek, ktoré boli v porovnaní s rokom 2017 pomerne nízke. Niekedy sa pohybovali aj pod úrovňou 10 eur za spiatočnú cestu“
Ak sa chcete dozvedieť ešte viac, určite odporúčame prečítať celý text redaktorky denníka SME Diany Schniererovej.