Blogy

Pozitívna zákaznícka skúsenosť

Blog
Zdielať

Pelikan.sk je v top trojke prieskumu o pozitívnej zákazníckej skúsenosti 🎉

Prieskum KPMG sa pozrel na zákaznícku skúsenosť na Slovensku v desiatich biznis sektoroch – dokopy bolo hodnotených 134 značiek. V sekcii Cestovanie obsadil Pelikán tretie miesto 💪 

Ďakujeme našim cestovateľom za prejavenú dôveru a veríme, že ich skúsenosť s nami bude aj naďalej pozitívnou 💕

Zdroj: Stratégie

Mohlo by vás zaujímať

  • Turistický klub Pelikána

    Zo života firmy
    To, že milujeme cestovanie, a to nielen po svete, ale aj po našom krásnom Slovensku a zároveň je u nás niekoľko nadšencov turistiky, nás viedlo k tomu, aby sme si založili Turistický klub Pelikána (TKP). Pod jeho hlavičkou (alebo skôr pod jeho krídlami 😊) podnikáme spoločné túry a aktivity v prírode, čo nás nesmierne baví. TKP to odštartoval v jeden slnečný…
  • Robíme svet krajším

    Zo života firmy
    O tom, že ľudia v našej firme majú veľké srdcia, sme sa presvedčili aj pri nedávnej zbierke, ktorú sme realizovali nielen vo firme Pelikán, ale aj v našich sesterských firmách v rámci celej „Pelikán Group“, čo je viac ako 300 ľudí. V priebehu dvoch týždňov sa nám podarilo vyzbierať neuveriteľných 4 000 €, ktoré sme tento týždeň odovzdali neziskovej organizácii Červený…
  • Pelipeople – Jozef Čanecký

    Zo života firmy
    Jožko Čanecký prišiel do Pelikána prvýkrát v roku 2015 na Zákaznícke oddelenie✈️, kde pôsobil až do svojho odchodu v roku 2019. “Som z Liptova a chcel som sa vrátiť, čo bol aj jeden z dôvodov, pre ktorý som odišiel.” Pelikán však bol vždy jeho srdcovka🧡 a preto sa doň v roku 2021 vrátil ako full…