Blogy

Ryanairu prekážajú lacné letenky od Kiwi, pohrozil cestujúcim. Sú to amorálne praktiky, bráni sa brnianska firma

Blog
Zdielať

pravda.sk | Letecký priemysel tvrdo zasiahla pandémia. Turizmus bol paralyzovaný, a tak sa lietadlá len v malej miere dostávali do vzduchu. Postupné uvoľňovanie so sebou prinieslo aj oživenie letectva. Čísla sa však ešte ani zďaleka nedostávajú na úroveň pred pandémiou. Firmy tak bojujú o každého zákazníka a snažia sa udržať svoje zisky.

V posledných týždňoch sa naplno rozbehol spor aerolínií s českým vyhľadávačom leteniek Kiwi.com. Prekáža im, ako pristupuje k predávaniu leteniek na ich letecké spoje. Americkým Southwest Airlines prekáža, že Kiwi.com predáva letenky bez ich súhlasu. Ruský Aeroflot zase Kiwi.com kritizuje za komplikácie pri nadväzujúcich letoch, ktoré spôsobili problémy cestujúcim. Holandské KLM najnovšie poslalo list, v ktorom požaduje zastavenie predaja leteniek cez sprostredkovateľa. Ryanair zašiel najďalej a pohrozil cestujúcim s palubným lístkom od Kiwi, že ich nepustí na palubu.

Ak sa chcete o tejto téme dozvedieť viac, určite odporúčame prečítať si celý článok z dielne webového portálu pravda.sk.

Mohlo by vás zaujímať

  • Turistický klub Pelikána

    Zo života firmy
    To, že milujeme cestovanie, a to nielen po svete, ale aj po našom krásnom Slovensku a zároveň je u nás niekoľko nadšencov turistiky, nás viedlo k tomu, aby sme si založili Turistický klub Pelikána (TKP). Pod jeho hlavičkou (alebo skôr pod jeho krídlami 😊) podnikáme spoločné túry a aktivity v prírode, čo nás nesmierne baví. TKP to odštartoval v jeden slnečný…
  • Robíme svet krajším

    Zo života firmy
    O tom, že ľudia v našej firme majú veľké srdcia, sme sa presvedčili aj pri nedávnej zbierke, ktorú sme realizovali nielen vo firme Pelikán, ale aj v našich sesterských firmách v rámci celej „Pelikán Group“, čo je viac ako 300 ľudí. V priebehu dvoch týždňov sa nám podarilo vyzbierať neuveriteľných 4 000 €, ktoré sme tento týždeň odovzdali neziskovej organizácii Červený…
  • Pelipeople – Jozef Čanecký

    Zo života firmy
    Jožko Čanecký prišiel do Pelikána prvýkrát v roku 2015 na Zákaznícke oddelenie✈️, kde pôsobil až do svojho odchodu v roku 2019. “Som z Liptova a chcel som sa vrátiť, čo bol aj jeden z dôvodov, pre ktorý som odišiel.” Pelikán však bol vždy jeho srdcovka🧡 a preto sa doň v roku 2021 vrátil ako full…