Hospodárske noviny | Zdá sa, že Slováci zatúžili po dovolenke v Dubaji viac ako kedykoľvek predtým. Hoci bolo mesto v Spojených arabských emirátoch otvorené pre turistov aj minulý rok, menší boom zažíva práve počas tejto jesene. Spoločnosť Pelikán očakáva, že sa situácia bude podobne vyvíjať aj v zimných mesiacoch. „V porovnaní s rokom 2020 nám na webe predaj leteniek a pobytov rastie o štyritisíc percent,“ tvrdí Patrik Vas, manažér pre strategické partnerstvá cestovnej kancelárie Pelikán.

Vysoký záujem okrem iného pripisuje aj tomu, že na návštevu stačí len PCR test. Drvivá väčšina klientov tak rezervuje všetko potrebné najskôr mesiac pred odletom. Ďalším významným lákadlom je pravdepodobne aj výstava EXPO 2020, na ktorú môžu niektorí cestujúci dostať dokonca vstupenku zadarmo, iní za zvýhodnené ceny od 24 eur.

Ak sa chcete o tejto téme dozvedieť viac, určite odporúčame prečítať si celý článok z dielne denníka Hospodárske noviny.

insta

Pelikán na instagrame