Pelikan.sk a TREND

eTREND.sk | Technologické inovácie umožňujú slovenským cestovným kanceláriám v čo najväčšej možnej miere reflektovať potreby klientov, ktoré sa čoraz viac sústreďujú najmä na kvalitu zákazníckych servisov. Dôkazom toho je práve Pelikán, ktorý začiatkom roka do toho svojho integroval aj Apple Business Chat. Umožní tak majiteľom zariadení s operačným systémom iOS komunikovať cestovateľské požiadavky priamo cez službu iMessage. Navyše, jeho zákaznícky servis, ako jediný v slovenskom cestovnom ruchu, už od roka 2018 spolupracuje aj s najväčšími četovacími online aplikáciami, ktorými sú u nás Messenger a WhatsApp.

„Sme si vedomí, že ak chceme zostať jedným z najúspešnejších startupov regiónu V4, misky váh medzi našimi a zákazníckymi možnosťami musia zostať vyrovnané. Najmä z tohto dôvodu sme pre slovenských klientov ešte v roku 2017 otvoril náš druhý zákaznícky servis a oba neustále rastú nielen do počtu zamestnancov, ale aj kvality.“

Ak sa chcete dozvedieť ešte viac, určite odporúčame prečítať celý článok, ktorý zverejnil týždenník TREND na svojom webe eTREND.sk.

insta

Pelikán na instagrame