Blogy

Televízne noviny Markíza: Dovolenkové trendy Slovákov

Blog
Zdielať

Markíza | Slováci objavili čaro low costov a vďaka lacným letenkám obsadzujú ostrovy Stredomoria. Tvrdý boj aeroliniek zráža ceny stále dolu a napríklad na letisku vo Viedni za posledné 3 roky pribudlo až 100 nových destinácií nízkonákladoviek. Viac o tejto téme vám prezradí náš kolega a PR Manager cestovnej kancelárie Pelikán Jozef Rybár.

„Medzi najobľúbenejšie destinácie takzvaných skladaných dovoleniek patria najmä stredomorské ostrovy, či už je to Malorka a Ibiza v Španielsku, Sicília a Sardínia v Taliansku, francúzska Korzika alebo grécke ostrovy ako Korfu a Kréta.“

Ak sa chcete o dovolenkových trendoch Slovákov v roku 2019 dozvedieť viac, určite odporúčame pozrieť si zaujímavú reportáž z dielne televízie Markíza.

Mohlo by vás zaujímať

  • Robíme svet krajším

    Zo života firmy
    O tom, že ľudia v našej firme majú veľké srdcia, sme sa presvedčili aj pri nedávnej zbierke, ktorú sme realizovali nielen vo firme Pelikán, ale aj v našich sesterských firmách v rámci celej „Pelikán Group“, čo je viac ako 300 ľudí. V priebehu dvoch týždňov sa nám podarilo vyzbierať neuveriteľných 4 000 €, ktoré sme tento týždeň odovzdali neziskovej organizácii Červený…
  • Pelipeople – Jozef Čanecký

    Zo života firmy
    Jožko Čanecký prišiel do Pelikána prvýkrát v roku 2015 na Zákaznícke oddelenie✈️, kde pôsobil až do svojho odchodu v roku 2019. “Som z Liptova a chcel som sa vrátiť, čo bol aj jeden z dôvodov, pre ktorý som odišiel.” Pelikán však bol vždy jeho srdcovka🧡 a preto sa doň v roku 2021 vrátil ako full…
  • Pelipeople – Pavel Poledník

    Zo života firmy
    Súčasťou sales tímu je už dva roky aj Pavel Poledník. Pavel k nám prišiel z predajne elektra, kde pracoval ako predajca. “Pelikán sa ku mne dostal náhodou, nemal som ambíciu pracovať v cestovnom ruchu, som však veľký fanúšik letectva✈️. Odpísal som na pracovnú ponuku a som tu.” Podobne ako zvyšok sales tímu, aj Pavel pracuje…