Blogy

Zaplatili ste za lístky aj do zahraničia? Tu je návod, ako o ne neprísť

Blog
Zdielať

hnonline.sk | Spotrebiteľ má niekoľko možností, ako získať svoje peniaze späť. Viaceré vstupenky na podujatia či letenky, alebo rôzne pobyty či detské tábory, sú však zakúpené z internetových portálov, ktoré ich predaj iba sprostredkovali. Ak teda spotrebiteľ realizoval nákup cez portál, je potrebné pozrieť si všeobecné obchodné podmienky, ktoré sú zverejnené na každom portáli, a riadiť sa nimi.

Ak išlo o kúpu u sprostredkovateľov, spotrebitelia by sa mali obrátiť priamo na usporiadateľa podujatia alebo v prípade leteniek na leteckého dopravcu. „Ak požiadajú o vrátenie peňazí a nedostanú žiadnu odpoveď, alebo je odpoveď zamietavá, môžu sa obrátiť na Európske spotrebiteľské centrum,“ avizuje jeho riaditeľka Katarína Zalaiová. Centrum sa prioritne sústredí na pomoc spotrebiteľovi s nákupom u zahraničného, respektíve európskeho obchodníka. Európske spotrebiteľské centrum ako člen siete spotrebiteľských centier ECC-Net v rámci krajín Európskej únie, vrátane Nórska, Islandu a Veľkej Británie, sprostredkuje mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov slovenských spotrebiteľov voči európskym obchodníkom a naopak.Ak sa chcete o tejto téme dozvedieť viac, určite odporúčame prečítať si celú reportáž z dielne redaktorov webového portálu hnonline.sk.

Mohlo by vás zaujímať

  • Robíme svet krajším

    Zo života firmy
    O tom, že ľudia v našej firme majú veľké srdcia, sme sa presvedčili aj pri nedávnej zbierke, ktorú sme realizovali nielen vo firme Pelikán, ale aj v našich sesterských firmách v rámci celej „Pelikán Group“, čo je viac ako 300 ľudí. V priebehu dvoch týždňov sa nám podarilo vyzbierať neuveriteľných 4 000 €, ktoré sme tento týždeň odovzdali neziskovej organizácii Červený…
  • Pelipeople – Jozef Čanecký

    Zo života firmy
    Jožko Čanecký prišiel do Pelikána prvýkrát v roku 2015 na Zákaznícke oddelenie✈️, kde pôsobil až do svojho odchodu v roku 2019. “Som z Liptova a chcel som sa vrátiť, čo bol aj jeden z dôvodov, pre ktorý som odišiel.” Pelikán však bol vždy jeho srdcovka🧡 a preto sa doň v roku 2021 vrátil ako full…
  • Pelipeople – Pavel Poledník

    Zo života firmy
    Súčasťou sales tímu je už dva roky aj Pavel Poledník. Pavel k nám prišiel z predajne elektra, kde pracoval ako predajca. “Pelikán sa ku mne dostal náhodou, nemal som ambíciu pracovať v cestovnom ruchu, som však veľký fanúšik letectva✈️. Odpísal som na pracovnú ponuku a som tu.” Podobne ako zvyšok sales tímu, aj Pavel pracuje…